De Kersttijd is een goed moment voor bezinning, van terugkijken en het ophalen van mooie en dierbare herinneringen.
Om dit met elkaar te vieren en herdenken, organiseert Lionsclub Warmond Slot Teylingen eind december een Lichtjesloop. We vertrekken vanuit de Oude Haven in Sassenheim voor een mooie wandeling, begeleid door lichtjes & lampjes. De opbrengst van de wandeling komt teheel ten goede aan regionale goede doelen.

De Lions is een wereldwijde organisatie met als doel mensen en groepen te helpen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Zo ondersteunen we verschillende goede doelen in onze gemeente zoals Stichting De Roze Hulp, de Voedselbank Teylingen en onze Wensboom. De 1e Lichtjesloop was, ondanks het weer, een succes en we verheugen ons alvast op de 2e Loop in december 2024 en hopen dan velen van jullie te ontmoeten om gezamenlijk deze lichtjeswandeling te lopen. Inschrijving start in juli 2024.