11/12/2022

Juist nu: een “bakkie troost” in de voedselpakketten! Lionsclub Warmond Slot Teylingen zamelt waardepunten in voor de 11e Lions-Douwe Egberts actie in december 2022/januari 2023 voor Voedselbank Teylingen Heeft u nog waardepunten gespaard het afgelopen jaar? Misschien wel met als doel om ze rond kerstmis weer in één van onze verzamelboxen achter te laten? Uw punten zijn heel erg welkom!

Douwe Egberts zet het totaal aantal punten om in pakken koffie welke direct ten goede komen aan de Voedselbank in Teylingen. Bij de Voedselbanken komen mensen die tijdelijk niet zelf hun voedsel kunnen betalen. Met hulp kunnen zij een paar dagen goed eten en is er ruimte om problemen aan te pakken. Met veel dank aan de volgende winkeliers staan in de maanden december en januari de kartonnen verzamelboxen bij:

• AH Sassenheim
  • AH Voorhout
  • Plus Voorhout
  • Etos Hauwert, Sassenheim
  • Boekhandel Wagner, Sassenheim.

Samen kunnen we er met deze actie voor zorgen dat mensen die afhankelijk zijn van de Voedselbank Teylingen juist in deze periode ook kunnen genieten van een lekker kopje koffie. Doet u ook mee?